www.louiseheijbelrelam.bloggplatsen.se

Alla inlägg under februari 2011

Av Lollo - 26 februari 2011 09:23

Hallojj! 



Sry att jag inte har bloggat på ett tag men det känns NÄSTAN 

Som att jag har tröttnat på bloggen...  

Men mamma har äntligen beställt min kamera!

som kommer om några dagar bara!

men då ska jag försöka blogga lite mer! 



PS: Lite förseningar med bloggen bah!






Av Lollo - 10 februari 2011 17:41

Åker till spanien imorgon!! 

Det kommer att bli jätte skönt!! Fy fan vad skönt det ska bli att komma ifrån denna kylan!! -.-''   

Jag kommer inte kunna blogga på hela veckan...     

och jag fyller ju år när jag är där!! 

så sen när jag är hemma lovar jag att blogga extra mycket!!

Hej då ses nästa vecka!! ^__^

Av Lollo - 8 februari 2011 19:18

heej jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om...   -.-''

men om ni har något förslag på vad jag kan blogga om

så skriv gärna en kommentar! O:

Av Lollo - 8 februari 2011 08:02

 på fredag ska jag till Gran canaria!!

mitt hotell heter lopesan baobab resort.

förlåt att bilden blev så liten men jag fick ta den från internet..

men sk!t samma jag kommer ha med mig jätte många bilder hem!

kram!


PS: Fyller år 16/2  

Av Lollo - 8 februari 2011 08:00

Förlåt men jag höll på att glömma resultatet från min omröstning!

Jaaaa 100%

Nej 0 %

skriv vad du vill...0%

men jag kanske säger det! 

kramisar! 

Av Lollo - 1 februari 2011 19:53

Eftersom att jag snart fyller år så tänkte jag skriva ner min önskelista!! ;D 

Lollo´s Önkselista:

Xperia X10 mini

just dance 1

the sims 3 kvälls nöjen. ( Har alla andra ) 

the sims 3 gasen i botten. ( Har alla andra ) 

en bra bok

en bra dag!! ;P 

KRAMISAR!    

Presentation


Hajj! ;D
jaha vad ska jag skriva nu då??xD

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vart brukar ni fira eran påsk?^^
 På Landet^^
 Hemma^^
 Utomlands^^
 I ett påsk-ägg^^ x)
 Vi brukar inte fira påsken -.-''

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards