www.louiseheijbelrelam.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

header chekad och klar!

Av Lollo - 16 april 2011 15:06

        Ny header chekad och klar!   

Sjävl blev jag ganska nöjd med den! Tanken var iaf att det skulle bli en ''Påsk'' Design!  

Men ni avgör! skicka en kommentar!!!  

PS: ska bara behålla den i påsk! Sedan gör jag en ny desing.. Om ni har ett förslag på hur nästa header ska se ut kommentera eller skicka en fråga! och om ni vill att jag ska göra en header åt er skicka en kommentar då! så ger jag ut min mail adress som jag har till en annan blogg och så får ni maila över lösenordet!! HejDå^^


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo - 1 juni 2011 18:21

..ta bort bloggen =^u^= Jag ska nog behålla den ett tag till iallafall!(stavfel?) Jaja. idag har jag åkt upp till stockholm, det tog 5 timmar ungefär.  min morbror tar studenten idag!♥ Jag mamma min storasyster och min lillasyster åkte i...

Av Lollo - 24 maj 2011 18:33

Rubriken säger allt..Ska nog ta bort bloggen. Några msp:are har hittat den och hittat lite Privat information om mig..   Aja, sees  ...

Av Lollo - 14 maj 2011 12:23

Hej! Nu är min nya Header Klaaar!   Hopppas ni tycker om den!   kanske inte världens bästa ...  MenMen..  Jaja! Nu ska jag vara med min kompis       hejdå! ;*   //Lollo     ...

Av Lollo - 14 maj 2011 12:12


 HAHAAHAA SÅÅÅ SJUUUKT FUUL!  

Av Lollo - 12 maj 2011 19:43

skriv ditt namn och blunda: louise skriv ditt namn med armbågen: louise skriv ditt namn med hakan: louise skriv ditt namn med pannan: loykjuiser   skriv ditt namn med näsan: louise   har jag fuskat på detta testet: NOOOPP! ...

Presentation


Hajj! ;D
jaha vad ska jag skriva nu då??xD

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vart brukar ni fira eran påsk?^^
 På Landet^^
 Hemma^^
 Utomlands^^
 I ett påsk-ägg^^ x)
 Vi brukar inte fira påsken -.-''

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards