www.louiseheijbelrelam.bloggplatsen.se

Alla inlägg under april 2011

Av Lollo - 28 april 2011 20:13

Hej och förlåt att jag inte har bloggat på ett tag...Men jag har varit upptagen, Som t.e x idag var jag med en kompis och solade och badade i hennes vattenspridare 

Thehe

Aja herrå!




 



PS. Jag håller på med en ny header!! 

...

Av Lollo - 17 april 2011 19:15

Hej!

Äschhh Vem bryr sig??? 

Allt jag kan säga är att ni ska ha en j*vligt braaa pöööösk! 

Glitter-Words.netGlitter-Words.netGlitter-Words.netGlitter-Words.net    Glitter-Words.netGlitter-Words.netGlitter-Words.net    

Hejdåååh ;* 

Av Lollo - 17 april 2011 19:06

Häii!! x)

Jag har instalerat(stavfel?) ''The sims 3'' på min dator igen idahh^^  

Aja nu ska jag iaf till en kompis som heter Saga! 

Vi kmr ha det gött med öl hemma! xD   Näää skööjja bahhh^^ xD

som ni kanske har märkt så gillar jaah att lägga till ö elr h i vissa ööörd! Ooord*

Jaja..När jag är hemma hos Saga så tror jag att vi ska spela ett spel som heter ''King'' jag orkar inte berätta hur det går till nu! 

Häjj'dööööö!  

Glitter-Words.netGlitter-Words.netGlitter-Words.netGlitter-Words.netGlitter-Words.net 

Av Lollo - 16 april 2011 15:06

        Ny header chekad och klar!   

Sjävl blev jag ganska nöjd med den! Tanken var iaf att det skulle bli en ''Påsk'' Design!  

Men ni avgör! skicka en kommentar!!!  

PS: ska bara behålla den i påsk! Sedan gör jag en ny desing.. Om ni har ett förslag på hur nästa header ska se ut kommentera eller skicka en fråga! och om ni vill att jag ska göra en header åt er skicka en kommentar då! så ger jag ut min mail adress som jag har till en annan blogg och så får ni maila över lösenordet!! HejDå^^


 

Av Lollo - 16 april 2011 14:34

Hejhej igen! Tänkte bara lägga upp några bilder som ni kan kopiera och lägga upp i eran blogg! (om ni har ngn) 

så här kmr första bilden!:

 

Bild 2!:

Bild 3!:

  Detta äe min favorit! 


Aja hejdå! ;*


 


 

Av Lollo - 16 april 2011 13:08


Av Lollo - 16 april 2011 12:42

Ville bara säga att jag håller på att göra en ny header!!  


Ses   


Presentation


Hajj! ;D
jaha vad ska jag skriva nu då??xD

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vart brukar ni fira eran påsk?^^
 På Landet^^
 Hemma^^
 Utomlands^^
 I ett påsk-ägg^^ x)
 Vi brukar inte fira påsken -.-''

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards