www.louiseheijbelrelam.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Lollo - 7 mars 2011 19:54

Hej och Förlåt att jag inte har Bloggat på länge...

Men Vi Har Haft Mycket i Skolan Nu   

I veckan måste hela våran mattebok vara klar och jag

är bara på sidan 135/143 Elr vad Det Nu Är!

Men nu kan jag berätta lite om hur det var på 

Gran Canaria och vad jag fick när jag fyllde år!:

Jag fick en Juicy Couture Parfym, Linnen, Kamera (Äntligen!),

örhängen/Halsband, Ralp Lauren Tröja, Pengar, Och lite mer

som jag inte kommer ihåg!   

Men Men ibland kmr man nt ihåg allt...  

Och jag hade det suuupeeeer skönt i Gran Canaria!!

Vi Brukade gå till frukosten när vi hade vaknat och sedan la vi oss i poolen ungefär... Hmmm låt mig tänka... HELA Dagen    Vi hade iaf Suuuupeeer kul!! Längtar tillbaaaaks till mitt hotell!!!!    Men någon gång kanske jag åker dit igen. Man får väl hoppas!! 

Och det var ganska längedssen jag hade en om röstning här i bloggen med! 

Kanske gör en idag!! 

Tja'råååå 

// Lollo   

Presentation


Hajj! ;D
jaha vad ska jag skriva nu då??xD

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vart brukar ni fira eran påsk?^^
 På Landet^^
 Hemma^^
 Utomlands^^
 I ett påsk-ägg^^ x)
 Vi brukar inte fira påsken -.-''

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards